Funender.com's Final Fantasy
It is currently Thu May 25, 2017 5:42 am

All times are UTC - 5 hours


RPG Game · RPG Shop · RPG Bank ·  RPG Ebay · RPG Farm


Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

Is it Gipple ?
Yep yep, it's Gipple. 100%  100%  [ 6 ]
I am not sure, but I think it's him... 0%  0%  [ 0 ]
Nah, it's not Gipple, it's ... (please tell) 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 6
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu Jul 31, 2008 8:42 am 
Offline
Advent Child
User avatar

Joined: Mon Jun 04, 2007 9:24 am
9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership9 years of membership
Posts: 1023
Location: China, baby!
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Karma: 153

Group:
Sakura no Ai
Registered users

Cash on hand:
9,404.00
[ Donate ]
Class: Ninja
Level: 38

Items
Fairy Tear Angel Tear God Tear Elixir Mimett Green
more...
I don't. Darn frustrating mysteries, get me so crazy!
Share on FacebookShare on TwitterShare on TuentiShare on SonicoShare on FriendFeedShare on OrkutShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on VKShare on TumblrShare on Google+Share on MySpace

_________________
Image

Sergeant Randos of the Brotherhood!
Image
Image

Visit my blog for going to China!
Here


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 01, 2008 3:23 pm 
Offline
The Final Aeon
The Final Aeon
User avatar

Joined: Sat Aug 27, 2005 9:01 am
11 years of membership11 years of membership11 years of membership11 years of membership11 years of membership11 years of membership11 years of membership11 years of membership11 years of membership11 years of membership11 years of membership
Posts: 30906
Location: probably out killin' peoples
Has thanked: 3 times
Been thanked: 14 times

Karma: 1461

Group:
HellBlazers
In Review
Sakura no Ai
World Domination
Magazine Staff
Registered users

Cash on hand:
9,372.00

Bank:
1,293,761.00
[ Donate ]
Class: ProRobo
Level: 23

Items
Gift - Christmas Present 2006 Gift - I'm A Survivor! Gift - Christmas Present 2008 Antidote Happy Cookie
more...
yeah, it's him. I think i remember somewhere in the game her saying that she grew up with him.

_________________
Kuro Ryu wrote:
crazed is more controlling in a dominatrix kinda way than an annoying kinda way XD It's like everyone listening is Crazed's b*tch

mgold07 wrote:
I find it good to know that Crazed does not believe in rape and yet does believe in the killing of orphans.


I'm the official "Mad Fairy Godmother" of the forum.

Image Image
Thanks Aruy!
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 27, 2008 2:02 pm 
Offline
Fantasied

Joined: Fri Oct 24, 2008 6:16 pm
8 years of membership8 years of membership8 years of membership8 years of membership8 years of membership8 years of membership8 years of membership8 years of membership
Posts: 44
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Karma: 0

Group:
Registered users

Cash on hand:
6.00
[ Donate ]
Class: Swordsman
Level: 1

Items

There is no doubt about it. It's definatley Gipple. You see them sorta flirting at some point in the game at deijo temple. (sorry for spelling deijo wrong). He bumps her head with the palm of his hand and metions something about their historical past in albehd. And then she gets embaressed and tells him not to mention that (once again in albehd). lol.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC - 5 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Sponsored by: UK Dedicated Servers


phpBB SEO